بازاریابی اینترنتیمقالات سئو
موضوعات داغ

چگونه با استفاده از محتوای استراتژیک اعتبار برند و سایت خود را بالا ببریم ؟

راهنمای افزایش اعتبار برند و سایت

اعتبار کلمه کلیدی و هدف اصلی در بازاریابی محتوا و سئو است. همه به دنبال آن هستند اما نمی دانند چگونه آن را به دست بیاورند و حفظ کنند.باید صبر داشته باشید و از راهبردی شایسته برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

آماده یادگیری هستید ؟ این مقاله به طور کامل استراتژی تولید محتوا را به شما آموزش می دهد ، ادامه مطلب را از دست ندهید :

۱٫ایجاد یک استراتژی محتوا

بازاریابی محتوا یک روش محکم برای ایجاد و افزایش اعتبار آنلاین شما است ، اما تنها درصورتی که از ابتدا برنامه ایی هدفمند و راهبردی داشته باشید، این شما را پاسخگو و پایدار نگه می دارد.

آنچه را برای ایجاد بهترین ، بیشترین محتوای قدرتمند ساختن ممکن (از جمله کمک به دست ، ابزار ، کلمات کلیدی ، مباحث و بودجه) برای شما فراهم می کند.

این به آینده محتوای شما نگاه می کند ، به شما کمک می کند تا پست ها را تنظیم کنید و محتوا را در مورد تاریخ ها ، فصول و رویدادهای استراتژیک ایجاد کنید.

این به شما کمک می کند نوع محتوا را ایجاد کنید که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرد و تضمین می کند در جایی که مخاطب آن را مشاهده می کند ، آن را تبلیغ کنید.

ببینید استراتژی چقدر اهمیت دارد؟

بدون برنامه ای برای ایجاد اعتبار سایت خود ، گم می شوید.

قبل از تصمیم گیری برای ایجاد یک نام تجاری برای بازاریابی محتوا ، ابتدا وقت و تلاش خود را صرف استراتژی سازی کنید.

راه خود را به سمت افزایش اعتبار مشخص کنید و آن را با جدیت دنبال کنید.

برند سازی

۲٫آنچه را که می دانید به اشتراک بگذارید (به دیگران کمک کنید بدون برنامه پنهان)

به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص شما برای ایجاد شهرت و اعتبار برند ضروری است.

با این حال ، نحوه اشتراک تخصص شما تفاوت بسیاری خواهد داشت.

به طور خاص ، هدف ، به اشتراک گذاشتن آنچه می دانید بدون دستور کار یا انگیزه ابتدایی است. (بله ، هدف اصلی ایجاد اعتبار برند است ، اما هدف فوری شما باید کمک به مردم باشد!)

اما چطور باید این کار را انجام دهیم ؟

برای خوانندگان سایت خود ارزش قائل شوید.

اطلاعاتی را ارائه دهید که به شکلی زندگی آنها را بهبود بخشد.

به آنها کمک کنید تا مشکلاتی را که واقعاً با آنها سر و کار دارند، حل کنند.

۴٫در جامعه کسب و کار خود شرکت کنید

این نکته ساده است: همسالان خود را پیدا کنید و دنبال کنید.

مرتباً در شبکه های اجتماعی که مخاطب شما در آن زندگی می کند ، پست کنید و به تعامل و ارتباط با دیگران اشاره کنید.

هنگامی که در اجتماع اطراف خود شرکت می کنید ، نه تنها نام خود را با حضور دوستانه همراه می کنید – بلکه به دیگران نیز کمک می کنید تا از آخرین مطالب محتوای شما سرشار از مشاوره و دانش مفید را دنبال کنند.

اشتراک محتوای شما ، درگیر شدن در بحث و مشارکت فعال در انجمن آنلاین شما بخشهای اصلی استراتژی کلی محتوای شما هستند. شما نمی توانید بدون آنها اعتبار آنلاین ایجاد کنید.

۴٫ برای کلمات کلیدی هدف خود مقالات طولانی و خوب بنویسید

محتوای طولانی و عمیق ، فرصتی بیشتر برای نمایش تخصص شما نسبت به یک پست وبلاگ کوتاه است،محتوای پرحجم منجر به اشتراک گزاری کاربران در شبکه های اجتماعی هم نیز می شود.

محتوای طولانی جایی است که اعتبار برند شما می تواند بال های خود را گسترش دهد و به جهانیان نشان دهد که چه کاری می توانید انجام دهد.

مواظب باشید تا آن محتوا تا حد امکان انسانی باشد. و کاربران رضایت کافی از آن داشته باشند ، میزان زمان حضور کاربران در مقاله شما بازگو کننده این موضوع برای گوگل است

دانش و سخت کوشی شما بیش از آنکه احتمالاً رتبه برتر در رده بندی گوگل را بدست آورد ، این امر نشانگر فوری اعتبار شما نزد کاربران است.

۵٫عمیقاً روی چند موضوع خاص متمرکز شوید

ممکن است فکر کنید برای استراتژی افزایش اعتبار خود باید طیف گسترده ای از دانش را در مورد موضوعات مختلف به نمایش بگذارید ، اما در حقیقت اینگونه نیست.

در عوض ، ساده تر و عمیق تر کردن یک یا دو موضوع اصلی ساده تر است.

برای ساختن “صفحات مادر” ، یا نوعی بایگانی وبلاگ ، مطالب را در این زمینه منتشر کنید و همه جنبه های یک موضوع را از طریق چندین پست وبلاگ در جنبه های موضوع ارسال کنید – همه اینها به یکدیگر و به صفحه مادر لینک دارند. (الیز دوپسون از طریق موسسه بازاریابی محتوا این را الگوی خوشه موضوعی می نامد ، اصطلاحی که از HubSpot سرچشمه گرفته است.)

این تکنیک برای ایجاد اعتبار در یک مکان خاص و همچنین بهبود پتانسیل رتبه بندی Google شما بسیار عالی است.

لینک سازی خوشه ایی

 

“این عمل لینک، به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که صفحه مادر یک مجوز در مورد موضوع است و با گذشت زمان ، ممکن است صفحه برای موضوعی که پوشش می دهد رتبه های بالاتر و بالاتری داشته باشد.”

و هنگامی که محتوای صفحه مادر شما تحت نام تجاری شما قرار می گیرد ، قدرت شما نیز رشد می کند.

به یاد داشته باشید: کسب اعتبار یک بازی طولانی مدت است

هیچ کس یک شبه شهرت خوبی ایجاد نمی کند.

درعوض ، اقدامات مداوم شما – آنچه انجام می دهید و می گویید – به افرادی ثابت می کند که شما به مرور زمان یک اعتبار کافی دارید.

آنلاین ، این بدان معنی است:

نام تجاری خود را از طریق محتوای سازگار ، استراتژیک و سئو بسازید.

حفظ حضور اجتماعی.

دوستانه و باز بودن و برقراری ارتباطات اصیل با همسالان و مخاطبان خود.

برای اثبات دانش خود و ایجاد ارزش برای مخاطبان خود در همه جا تلاش کنید.

هنگامی که شما آماده باشید تا به طور مداوم ظاهر شوید ، برای شروع ایجاد اعتبار آماده هستید.

مهران آقابابایی

مدرس خصوصی سئو ، طراحی وب سایت و بهبود جایگاه کلمات کلیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن