مقالات سئو

۵ قدم تا بهینه سازی NAP در سئوی محلی

NAP در سئوی محلی چیست ؟

سازگاری NAP یکی از رایج ترین تاکتیک های بهینه سازی SEO به شمار می رود که از عوامل و مزایای رتبه بندی بسیار تاثیر گذار آن است. همانطور که می توانید در زیر از عوامل موثر رتبه بندی رتبه بندی موتور های جست و جو سال ۲۰۱۹ رتبه بندی کنید.

nap سئو محلی

قبل از اینکه ما به انسجام NAP غرق شویم، در اینجا یک مرور سریع از آنچه که SEO های محلی، چه کسی آن را اعمال می کند و تفاوت بین بسته محلی و ترافیک آلی محلی شده است.
SEO محلی یک راه مقرون به صرفه و با ارزش برای تبلیغ کسب و کار شما آنلاین است. این روش برای اطمینان از اینکه در زمان دقیق زمانی که افراد به دنبال کسب و کارهایی مثل شما هستند، قابل مشاهده هستند. اگر چه بعضی ها می گویند که زمان صرفه جویی در وقت محلی بهینه سازی برای جستجوگرهای محلی به دلیل تنها ۲۰ درصد از جستجو هایی که قصد محلی دارند وجود ندارد، این جستجو ها با قصد خرید بالا است.

SEO محلی برای هر کسی که یک محصول یا خدمات را به یک منطقه جغرافیایی خاص ارائه می دهد و افراد جستجو می کند یا Google نتایج را با نتایج محلی به دست می آورد.
دو راه وجود دارد که وب سایت شما می تواند در نتایج محلی ظاهر شود:

۱٫ جستجو با مکان در آنها. به عنوان مثال: تحویل پیتزا در تهران

۲٫ جست و جوی عادی (گوگل نتایج محلی را ارائه می دهد) مثال : تحویل پیتزا

هر دو روش می تواند وب سایت شما را در هر دو نتایج بسته های محلی یا نتایج ارگانی محلی نمایش دهد.

نتایج بسته های محلی ۳ بخش جعبه نقشه ای است که در Google مشاهده می کنید. ترافیک آلی محلی شده وب سایت های محلی به عنوان یک URL در نتایج ارگانیک ظاهر می شود.

اضافه کردن مکان به گوگل مپ
چه تضمینی برای NAP وجود دارد؟

NAP برای نام، آدرس و شماره تلفن است. انطباق NAP این است که این اطلاعات بیش از طیف وسیعی از منابع، از جمله کسب و کار من در گوگل، وب سایت شما و استنادات شما است. نقل قول ها اشاره به کسب و کار شما هستند و نیازی به پیوند به وب سایت شما برای ارزش مورد نیاز نیست. شایع ترین نوع نقل قول ها، دایرکتوری های کسب و کار آنلاین مانند Yelp، Yell، Cylex، Hotfrog و غیره هستند.

نمایش NAP چیست؟

نمایش NAP اساسا چگونگی جزئیات شما در وب سایت و نقل قول های شماست. بهینه سازی برای حضور NAP با تایید یک نمره ی سازگاری در طیف وسیعی از منابع، اعتبارسنجی را به قوام NAP ارزیابی می کند.
۵ مرحله برای بهینه سازی NAP خود برای جستجوی محلی:

۱٫ شماره ثابت، آدرس و شماره تلفن شما را تنظیم کنید

برای هر یک از مکان های خود، زمان را برای نقشه برداری از نام، آدرس و شماره تلفن شما می خواهید برای بهینه سازی. چند چیز وجود دارد که باید در هنگام انجام این کار به آن توجه کنید.

یک کلمه کلیدی غنی گوگل نام کسب و کار من یکی از عوامل رتبه بندی تاثیر گذار ترین است. از جمله کلمات کلیدی سرویس یا مکان در نام تجاری Google My Business مزایای رتبه بندی را به همراه خواهد داشت. اگر شما یک کسب و کار چندگانه هستید، می توانید از مکان هایی درون نام استفاده کنید تا رگرسیون بیشتری را برای موتورهای جستجو برای هر یک از مناطق هدف مورد نظر اضافه کنید.

با استفاده از یک آدرس کامل و حصول اطمینان از اینکه آدرس شما چقدر بر ارزش افزوده افزوده خواهد شد، نسبت داده می شود.

موتورهای جستجو در هنگام ارائه نتایج محلی، کدهای منطقه تلفن را در نظر می گیرند. بنابراین، در صورت امکان باید از شماره تلفن محلی استفاده کنید.

۲٫ Google My Business

ورود یا ادغام حساب کاربری Google My Business و به روزرسانی هر یک از نمایه ها حاوی نام، آدرس و شماره تلفن شما که قبلا نقشه گذاشته اید. اگر می خواهید بدانید که کدام یک از NAP ها به دید محلی شما سود می برد، می توانید هر نمایه را با یک URL UTM منحصر بفرد و تاثیر بهینه سازی در Google Analytics را تجزیه و تحلیل کنید.

۳٫ حسابرسی و به روز رسانی جزئیات NAP وب سایت شما

اسکن از طریق وب سایت خود برای شناسایی تمام مکان هایی که جزئیات NAP وجود دارد و آنها را با جزئیات خود مقایسه کنید. اگر آنها اطلاعات دقیق هر مکان را به درستی با شما مطابقت نادرست به روز کنند.

۴٫ حسابرسی و به روز رسانی نقل قول های خود

از یک ابزار مانند Yext استفاده کنید تا تجزیه و تحلیل کنید که چگونه اطلاعات NAP شما برای هر مکان در برخی از دایرکتوری های تجارت بزرگ انگلستان سازگار است.

در مواردی که تناقض ها شناسایی می شوند، ادعا می کنند یا به دایرکتوری دسترسی پیدا می کنند و جزئیات را به روز می کنند تا نام، آدرس و شماره تلفن را برای هر مکان مطابقت دهند، بنابراین آنها اکنون با نمایه کسب و کار و وب سایت شما در Google شما مطابقت دارند.

۵٫ حضور NAP خود را افزایش دهید

اکنون که شما مسائل NAP موجود در GMB را اصلاح کرده اید، وب سایت شما و نقل قول ها به افزایش میزان موجودی این اطلاعات می پردازند.

بهینه سازی H1، عناوین و کپی صفحه خود را برای مکان های هدف خود که در آن مناسب هستند بهینه سازی کنید.

اگر قبلا یک صفحه برای هر یک از مکان های خود ندارید، پیشنهاد می کنیم به دنبال آن باشید که ASAP را با جزئیات NAP خود ارائه کنید و در طرح کسب و کار محلی مشخص کنید.

نگاهی به افزایش تعداد نقل قول های خود را با اطمینان از اینکه شما می توانید در تمام دایرکتوری های بریتانیا بالا پیدا کنید.

نگاهی به لیست موجود در فهرست نویسی و دایرکتوری های محلی اضافه کنید، زیرا این امر به خدماتی که شما به دنبال ارائه آن هستند و در مکان های مختلف، بیشتر مرتبط است.

سعی کنید یک روش برای شناسایی جزئیات NAP خود را به عنوان بسیاری از صفحات مربوطه که ممکن است. استفاده از پانوراما با اطلاعات NAP که در طرح مشخص شده است، یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است.

سازگاری NAP یک کار وقت گیر است و اگر به درستی آن را نپذیرید، می تواند به دید محلی شما آسیب برساند. اگر می خواهید کمک به بهینه سازی وب سایت خود را برای SEO محلی با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد برای کمک به.

برچسب ها

مهران آقابابایی

مدرس خصوصی سئو ، طراحی وب سایت و بهبود جایگاه کلمات کلیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن